خاطـرات

خاطـرات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

آیا تحقق می یابد؟

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۳۹ ب.ظ
مسولان محترم شهرستان زرندیه که مدعی ورود شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا به شهرستان زرندیه هستند....
مردم منتظر عمل به وعده شما هستند.....
در شهادت حضرت علی بن موسی الرضا دو شهید گمنام به شهرستان زرندیه اختصاص یافت که پس از حضور مسولین کشوری از سازمان تفخصص سیره شهدا و برگزاری جلسه در فرمانداری زرندیه قادر به انتخاب محل مناسب جهت گلزاری برای این شهیدان والامقام نشدند و سهمیه شهرستان منتفی گردید و مسولین مدعی بودند در ایام فاطمیه پس از قطعی شدن مکان  شهرستان زرندیه افتخار حضور پربرکت این شهدای عزیز را خواهد داشت و اکنون فاطمیه نزدیک است و مردم چشم انداز عملکرد مسولین محترم شهرستان.
سردار باقرزاده خبر داد
ورود پیکر مطهر ۷۰ شهید تفحص شده در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به کشور

فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین از ورود پیکر مطهر 70 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس به کشور در 24 اسفند خبر داد.

 

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکرهای مطهر 70 شهید دفاع مقدس 24 اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به خاک ایران اسلامی منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه 4 پیکرهای پاک این شهدا در مناطق عملیاتی «فاو » و «مجنون» تفحص شده است، ادامه داد: پیکرهای این شهدا که در دوره اخیر در این دو منطقه عملیاتی تفحص شده، به همراه شمار دیگری از شهدا که قرار است در روزهای آینده تفحص شوند، از مرز شلمچه به کشور منتقل و مورد استقبال اعضا کاروان‌های راهیان نور و مردم خرمشهر و آبادان قرار می‌گیرند.

باقرزاده یادآور شد: پیکرهای مطهر شهدای گمنام بنا به تقاضای مدیران و مسئولان شهرها و بخش‌ها به نوبت در مکان‌های مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خاک سپرده می‌شود.

وی اضافه کرد: اگرچه دشمن از راههای مختلف قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارد، اما استقبال مردم از پیکرهای پاک شهدایی که در سراسر کشور تشییع می‌شود، بیانگر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و پیروی ملت از آرمان های امام راحل (ره) است.

۹۲/۱۲/۱۳
ناصر صلاح

نظرات (۲)

سلام بر همکار گرامی
خواهش می کنم شما لطف دارید.
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
وعیلکم السلام
از زیارتتان خوشحال شدم
سربلند و پیروز باشید

سلام ما که هنوز چشم انتظاریم تا میزبان شهدای گمنام تو شهرمون باشیم...اما اگر مسئولین کمی به خودشون زحمت بدن.اتفاقا مطلبی در نشریه اسان تا اسمان از خانم میراحمدی در این زمینه خوندم که خیلی جالب بود دستشون درد نکنه که حرف ما را به قلم شیوا و دلنشینشون میگن.
پاسخ:
سلام علیکم
از حضور شما در وبلاگ حقیر و ابراز نظر تان بسیا رممنونم و از مرقومه زیبایتان در مورد شهدای گمنام بسیار خوشحال شدم و امیدوارم وعده های داده شده در مورد شهدای گمنام در موعد مقرر تحقق یابد . موفق و سربلند باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.